ציפוי אפוקסי לחניון תת קרקעי

ציפוי אפוקסי לחניון תת קרקעי נעשה במקרים רבים והתוצאה היא שיפור הרצפה באלמנטים רבים. הוא מקנה מראה נאה יותר מאשר מראה של בטון חשוף, הופך את הרצפה לעמידה יותר בפני שחיקה ובעל יתרונות נוספים. ניתן לבחור גוונים שונים ואף לכתוב ולסמן עליהם. היישום חייב להיעשות בצורה נכונה כדי לשוות לו את המראה החלק הנדרש. חברת אברהים עזאת מערכות איטום עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

ציפוי אפוקסי לחניון תת קרקעי – בעל יתרונות רבים

ציפוי אפוקסי לחניון תת קרקעי מספק יתרונות נוספים מעבר לעמידות ומראה נאה. הוא מקובל מאוד בחניונים מקורים גם כי הינו עמיד לשריפות ולחומרים כימיים, וכך עונה על דרישות בטיחות במקומות צפופים אלו. הוא מונע שחיקת צמיגי המכוניות המחליקים עליו ללא קושי. ניתן לצבוע אותו בצבעים שונים ולייצור אזורי חניה מסומנים היטב. כך, גבולות שטחי חנייה, חיצי התקדמות, כתיבת הוראות חשובות ועוד. הכול במטרה להקל על הנהגים בהתמצאות בחניון. החומר עמיד לטווח זמן ארוך ללא בלאי, ולכן, ההשקעה בו כדאית גם מבחינת עלויות מול תועלת. 

הרכב חומר ויישום

חומר אפוקסי עשוי משני חומרים אשר מגיעים באריזות נפרדות. אחד מהם הוא חומר בסיס והשני חומר מקשה. בעת השימוש מערבבים ביניהם והריאקציה הכימית יוצרת חומר קשיח, חזק, חלק וללא תפרים וסדקים. את החומר מורחים באמצעים מיוחדים. בגלל היותו מסיבי הוא עמיד גם בפני משקל של מכוניות וכלי רכב אחרים. לבד מחניונים עושים בו שימוש גם באולמות ייצור של מפעלים, מחסנים, חדרי מכונות ועוד. הוא קל לתחזוקה. היישום שלו חייב להיעשות בקפדנות על מנת לקבל משטח חלק ונאה. ניתן למרוח אותו על בטון חדש או ישן. על בטון ישן ההכנות מרובות יותר. 

שירות מהיר ויעיל

חברת אברהים עזאת מערכות איטום עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ביצוע מעולה, מחירים נוחים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב ונותנים שירותים לחברות גדולות ומובילות. הם עושים שימוש בחומרים תקניים ואיכותיים ומשתמשים באמצעים מודרניים בכל יישום בשטח.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר