התזות פוליאוריאה חמה

התזות פוליאוריאה חמה נועדו לאיטום משטחים וחיפויים שונים. חומר זה הינו בעל תכונות ייחודיות והתוצאה היא איטום יעיל וגמיש גם יחד. את העבודה מבצעים עם מכונות מיוחדות המתיזות את החומר בטמפרטורה ובצורה מבוקרת. כך נוצר ציפוי איטום אחיד ויעיל. חברת אברהים עזאת מערכות איטום עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

התזות פוליאוריאה חמה – למטרות שונות

התזות פוליאוריאה חמה נחשבות לאיטום יעיל במיוחד בגלל תכונות החומר המותז. הוא עמיד לטמפרטורות קיצוניות שבין מינוס 40 לפלוס 170 מעלות צלסיוס, עמיד לכימיקלים, לשחיקה ולקריעה, בעל גמישות וכושר התארכות מעולה, מאפשר גישור על סדקים, מאושר למגע עם מזון ומי שתייה. בפועל, היישום שלו מהיר מאוד. יש למרוח שכבת פרמייר ראשונית המאפשרת הידבקותו בקלות רבה יותר. לאחר מכן מתיזים את החומר עם מכונה מיוחדת הפועלת בלחץ מבוקר. במהלך העבודה לא נפלטים חומרים או גזים מזהמים לאוויר. האיטום מתאים למבנים שונים ומבצעים אותו בין היתר במאגרי מים לשתייה, לאגירה לכיבוי אש, למתקנים לטיהור שופכין ועוד. בנוסף, לבריכות שחייה ונוי, לבתי קירור, לחניונים ולשימושים חיוניים אחרים. 

הרכב החומר

החומר הנ"ל מכיל תרכובות כימיות שונות, ובין היתר, של חנקן ופחמן. השילוב שלהם מעניק לו את התכונות המיוחדות המספקות איטום יעיל וגמיש לצד ציפוי מעולה. את החומר ניתן להתיז על משטחים בתוליים ומתאים ליישום על חומרים כמו אבן, עץ, מתכת, אספלט, משטחים מוקצפים בפוליאוריטן ועוד. הוא ייצמד היטב לכל אחד מהם ויספק את האפקט היעיל שלו. היישום מהיר מאוד כי הוא מתייבש תוך פרק זמן קצר. 

שירות ברמה גבוהה 

חברת אברהים עזאת מערכות איטום עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל סיטואציה וצורך, ביצוע מהיר ומקצועי, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים וכדומה. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות שונים לאורך זמן. ביניהם חברות וגופים גדולים בהיקפי עבודה מרשימים. החברה עושה שימוש בחומרים ובשיטות מתקדמות בבתי ספר, חניונים, קניונים ועוד ותשמח להעמיד את התשתית שברשותה לכל לקוח.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר